Wysłany: Wto Lis 09, 2010 22:32 Temat postu: Pytanie nr 1 do adminów/moderatorów
Szanowni Zarządcy Forum
Chciałbym się dowiedzieć czy forum jest miejscem prowadzenia kampanii politycznej?
Jeśli nie, prosiłbym o blokowanie/usuwanie tematów o takiej tematyce.
Pozdrawiam
Wysłany: Śro Lis 10, 2010 10:47 Temat postu: REGULAMIN
Regulamin Forum
--------------------------------------------------------------------------------
Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora, a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.
Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.
Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili (bez podania powodu) jeśli zajdzie taka subiektywna potrzeba.
Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster i administrator tego forum mają prawo do usuwania oraz zmiany każdej sygnatury w każdej chwili (bez podania powodu) jeśli zajdzie taka subiektywna potrzeba.
Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które podałeś i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum.
1. Forum ma na celu wymianę informacji, komentarzy i opinii na różne tematy.
2. Nie publikuj wątków niezgodnych z tematyką danego forum. Nie zamieszczaj tej samej informacji w wielu miejscach/forach.
3. Nie publikuj ogłoszeń ani reklam! Do ich publikacji służą serwisy ogłoszeniowe lub ewentualnie wyznaczone wątki na forach. Domyslnie tresci zawierajace adresy stron internetowych sa traktowane jako reklama. Konto osoby wielokrotnie powielajacej reklamy w miejscach do tego nie przeznaczonych zostanie niezwłocznie zablokowane.
4. Niedopuszczalne jest umieszczanie przez uczestników na łamach Forum treści sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc.
5. Nie wolno używać wulgaryzmów (słów powszechnie uznanych za obelżywe), publikować tekstów pornograficznych i obscenicznych.
6. Zabronione są sformułowania obraźliwe oraz groźby w stosunku do innych osób.
7. Osoby do czasu publikacji 20 wlasnych postów w portalu nie mogą umieszczać w postach adresów stron www.
8. Nazwa uzytkownika nie moze być :
- niezgodna z prawem
- prowokacyjna lub budzaca zstrzezenia
- wulgarna
- adresem strony internetowej
- nie moze zawierac zadnych tresci reklamowych
9. Dozwolona sygnatura to taka, ktora :
- jest nie dluzsza niz piec linii
- zgodna jest z opisanymi powyzej zasadami panujacymi na forum
- nie zawiera zadnych tresci reklamowych
- nie zawiera linkow do stron o charakterze konkurencyjnym i komercyjnym
10. Treści sprzeczne z regulaminem mogą zostać usunięte, jak również może zostać zablokowane uczestnictwo na Forum w stosunku do osób naruszających w sposób notoryczny postanowienia regulaminu. Użytkownik zamieszczając wpis na Forum przyjmuje do wiadomości, że ewentualne usunięcie przez redakcje Protalu zamieszczonego przez niego wpisu jest równoznaczne z powiadomieniem go o zamiarze usunięcia wpisu ze względu na naruszenie postanowień regulaminu lub ze względu na wpłynięcie urzędowego zawiadomienia lub uzyskanie przez administratora Forum www.MojeOsiedle.pl wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze zamieszczonego wpisu.
11. Usuniecie konta jest mozliwe poprzez wyslanie 'prywatnej wiadomosci' z potwierdzeniem usuniecia konta do administratora portalu.
12. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania. Redakcja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na tej stronie.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Możesz usuwać swoje posty Możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.